Data e postimit: 2020-12-19 13:25:00
Lexime: 4284
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Te dim se sa i vlefshem eshte libri
Autori: Lediona
Shkolla: Abdyl Paralloi
Klasa: 8B
Qyteti: Elbasan
E-mail: pajalediona12@gmail.com


Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logjikoj sa nje e rritur.Me ka mesuar realitetin.Libri me ka treguar gjithmon rrugen e drejt.Libri me ka mesuar te jem e drejt me te gjithe.Te jem e fort dhe e pamposhtur.Te guxoj dhe per te pamunduren.Cdo gje eshte e mundur me vullnet dhe force.Libri me ka mesuar se jo te gjithe jane te mire dhe te duan te miren.Me ka mesuar qe bota ka lloje te ndryshem njerzish te more,te kqinj,interesaxhinj e shume lloje por duke me mesuar libri,une di si t'jua cjerre masken dhe te mos i lejoj te me lendojn.Libri me ka mesuar qe te mesoj nga gabimet e mia.Te mos i lendoj njerzit.Cdo liber ka nje mesazh shume te vlefshem.Libri me ka mesuar si ta zgjedh shoqerin dhe une kam nje shoqeri te cmuar..Kur jam ne shoqerin e librit me duket sikur largohem nga Toka dhe jam ne qiell te shtate.Nje ndjesi qe asnje qenie e gjalle nuk ma fal.Kete ndjesi ma fal aroma e librit dhe germat e tij.Shume njerez tani jane perkushtuar mjeteve teknologjike dhe librat nuk ju interesojn aspak.Por nuk eshte keshtu.Libri eshte shume i rendesishem dhe me vlera.Lojrat ju acarojne kur humbisni ndersa libri ju fal kenaqesi dhe jiji gjithmon fitimtar.Nga telefonat nuk merrni asgje pervec demtimit te syve.Nga libri merr dije,dicka qe ty te duhet gjithmon.Te gjithe njerzit kane filluar te lexojn libra dixhital.E si mund te te shijoj pa ja ndjer aromen letres,pa shfletuar fletet ,pa e patur ne duar.Mua nuk me fal asnje lloj ndjesie libri dixhital.Te gjithe ju qe nuk i deshironi librat dhe ja keni hequr vizen,merreni ne duar nje liber ne duar dhe do ta shihni se do te mdiheni me mire se sa para nje celulari.

Vepra te ngjashme
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: Drilon Merko · Lloji: Hartim · Tema: Libri-burimi i dituris
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i mbushur me magji dhe kur do ta lexojme do te beje cudira ne mendjen tone. -Edhe pse ka shume gjera te tjera qe na ndihmojne ne zhvillimin tone,libri eshte...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Librat
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje det me dije . Dija eshte fuqi,atehere dhe libri eshte fuqi . Librat jane nje univers me yje qe nuk te del nje jete per ti lexuar te gjithe. Ato jane gjeja...
Autori: Elma Ibishi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Libri
Te flasesh per libri te nevojiten shum fjal te bukura . UN sot vendosa ta marr temen e librit . Ne sot e japim maksimumin ton vetem per jeten e metutshme . Libri eshte shoki i jetes ,pa nje liber smund te jetojm sepse libri eshte shum i vleshem per jetat ...
Autori: fiorina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh por edhe qan!personazhet i njeh si miq real e do te doje qe ne realitet te ishin ashtu.Ne kohen e lire ti ke shume opsine per te zgjedhur se cdo te besh.Epo ...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te t...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
nje dhom pa liber eshte si nje trup pa shpirt te lexosh liber do te thot te pasurosh trurin libri eshte pasqyra e realitetit libri eshte kultur dije libri eshte mesuesi me i mir dhe miku me i dashur ai as nuk te qorton po vetem te pasuron ne liber mesuam...
Autori: greta sedefi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj librit
libri im me meson ai shume tregime me tregon me tregon vjersha,e poezi ...
Autori: klesjana topalli · Lloji: Poezi lirike · Tema: libri
disa libra aty ne biblioteke rrine pa prekur, duken pa jete por ne brendesi te tyre sgjendet vec nje bot' aty ka tregjedira dhe bukurira plot libri ka te dhena por edhe sekrete kur lexoj nje liber krijoj nje bote me vete lexo nje liber kur je i ve...
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte me bukur rendesine e librit. Libri esht nje jete tjeter , nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme , te panjohura , te njeh me shume gjera ...
Autori: greta sedefi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj librit
libri im me meson ai shume tregime me tregon me tregon vjersha dhe poezi andaj te gjitha sjellin kenaqesi Prandaj une nga libri kerkoj qe shume gjera te na mesoje dhe qe kur te mos i harroje kete une ia kushtoj gjithe atyre qe mesojne dhe...
Autori: Korina duka · Lloji: Poezi kolone · Tema: Libri im
Libri im Libri eshte magjik Dhe i mistershem Ai eshte jete dhe dituri Eshte dije dhe jetesi Ai eshte i cmuar ne kte jet Libr eshte mesues i vertet Hap liber, hap magji Hap mistere, hap perjetsi Libri eshte me i cmuari der me tani
Autori: Rexhe Jahaj · Lloji: Hartim · Tema: libri gje e rendesishme ne jete
Disa njerez thone libri eshte miku me i mire i jetes por une mendoj njesoj.Une mendoj se libri eshte pasuri e madhe per te githe njerzimin,si ne fepo ashtu edhe nr jeten e perditshme.Libri ka shume shoke ne menyren imagjinare si leximi dhe perkthimi nga n...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com